فراهانی: صبا رضایت نامه ام را صادر می کند/  طالب لو به تیم مرفاوی می رود

دروازه بان مدنظر تیم فوتبال نفت تهران گفت: مسئولان صبا قول داده اند تا فردا رضایت نامه من را برای حضور در نفت صادر کنند.

فراهانی: صبا رضایت نامه ام را صادر می کند/  طالب لو به تیم مرفاوی می رودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد فراهانی درباره صدور رضایت نامه اش از سوی باشگاه صبا قم گفت: انشاالله تا فردا کار را تمام می کنیم. طبق صحبتی که با کشوری فرد مدیرعامل صبا داشتم، قرار شد آن ها امشب یا فردا صبح دروازه بان جدید خود را بگیرند و به من رضایت نامه بدهند. 

وی افزود: شنیده ام یک دروازه بان خارجی مد نظر کادر فنی صبا است، اما احساس می کنم که وحید طالب لو قرار است به صبا بپیوندد.

فراهانی درباره وضعیت نفت بیان کرد: نفت تیم خوبی است و بازیکنان آرام و بی حاشیه ای در این تیم حضور دارند. امیدوارم نتیجه ای بهتر از پارسال بگیریم.

دروازه بان مد نظر تیم نفت درباره تقابل با استقلال در هفته  اول لیگ، بیان کرد: تمام بازیها سخت است و اگر هم رحمتی بازی کرد، مشکلی نیست. به هر حال بازی استقلال به خاطر پخش مستقیم سخت تر است اما بازیکنان ما هم انگیزه کافی دارند تا نتیجه خوبی بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار